Juridische oplossingen op Office 365 / SharePoint, prijzen en functies

Financial Suite®  biedt twee juridische oplossingen zijnde een contractbeheer en een corporate housekeeping oplossing. Deze oplossingen zijn door onze SharePoint experts gemaakt in nauwe samenwerking met een jurist.

Ook hier is de navigatie vervangen door afbeeldingen, hier ziet u voorbeelden van contractbeheer en beheren van bedrijfsgegevens.

Meer info over contractenbeheer

Contract manager: Specifieke functies voor het beheren van contracten

  • Bibliotheek waarin alle template contracten kunnen worden opgeslagen
  • Directe waarschuwing voor contracten waarop actie nodig is
  • Toont alle contracten overeenkomstig de financiële rapportage categorieën.
  • Bewaakt uitgaande en inkomende contracten
  • Gescande contracten zijn eenvoudig toe te voegen en zijn voorzien van versiebeheer
  • Automatische berekening van contractwaarde
  • Contracten zijn overal en altijd in te zien
  • Eenvoudig te koppelen aan onze Planning en Control en Projectmanagement oplossingen
  • Eenvoudig vinden van contracten, ook volgens financiële indeling volgens rapportage richtlijnen

Management

  • Juridische metadata
  • Audit trails op contracten
  • Follow up op eigen contracten
  • Follow up op ontvangen contracten
  • Contract life cycle management

Documentenbeheer

  • Initiëren van eigen contracten met inhoudstypen en templates
  • Beheer van ontvangen contracten
  • Ondersteunt Word, pdf etc.
  • Laat relatie zien met opvolgende contracten
  • Ondersteuning voor deze standaard contracttypen:
    • Standaard
    • Financieel
    • Parent-Child
    • Meerdere contract partners
    • HR
    • Verzekeringen
    • Index contracten
    • Licenties
    • Projecten

Procesbeheer

  • Registreren van een nieuwe overeenkomst on the fly
  • Toevoegen van metadata is mogelijk
  • Status inzicht
  • Inzicht door verschillende dwarsdoorsneden en invalshoeken
  • Ondersteunt één of meerdere entiteiten
  • Meerdere stappen in vastleggingsproces zijn in inhoudstypen zijn voorgedefinieerd

Company Manager: Specifieke functies voor het beheren van bedrijfsgegevens & structuur

  • Registratie van oprichtingsdatum en alle relevante data
  • Registratie van handelsnamen
  • Registratie belastingnummers, inschrijvingen Kamer van Koophandel etc.
  • Vastlegging van aandelenkapitaal, minderheidsdeelnemingen, meerderheidsdeelnemingen en volledige deelnemingen
  • Registratie van board members , CFO en CEO
  • Opslag van alle relevante company documenten zoals gepubliceerde jaarcijfers, notulen, statuten etc.

Documentenbeheer

  • Document typen: notulen, jaarverslagen, inschrijvingen kamer van koophandel, deponeringen etc.
  • Opvragen documenten via diverse ingangen
  • Per company
  • Per date
  • Per document type
  • Per year
  • Per action
  • Eenvoudig uploaden van documenten

Procesbeheer

  • Informatie beheren van : belastinggegevens, registratienummers, accountants, juristen etc.
  • Toevoegen boardmembers, companies, CEO, CFO etc
  • Eenvoudig
  • Contenttypes voorgedefinieerd

Wil je meer weten over onze juridische oplossingen? Vul dan onderstaand formulier in.

Naam van jouw organisatie

Onderwerp

Hoe heb je ons gevonden?

Demo aanvragen

Selecteer de door jou gewenste demo(s)

Naam van jouw organisatie

Contract manager

v.a. € 45 per maand
jaarlijks bij vooruitbetaling te voldoen
Onbeperkt aantal entiteiten. Andere betaalplannen zijn beschikbaar
Bestel

Company manager

v.a. € 45 per maand
jaarlijks bij vooruitbetaling te voldoen
Onbeperkt aantal entiteiten. Andere betaalplannen zijn beschikbaar
Bestel

This post is also available in: Engels